Geen houwen meer aan
12 augustus 2016
Zo, we zijn op weg !
Vanochtend verse bröden gehaald, en de olympische 'Anna tompouces' , de laatste dingen geregeld zoals m'n motor onder ons afdak plaatsen, een paar valse haren uittrekken (nergens zo goed te zien als in je eigen badkamer hahahah) .
Ja en dan broodjes beleggen, koffie zetten zelf even ontbijten en wachten op Fred.
En wachten, en wachten nou dan maar alvast de pootjes van de caravan opdraaien de hoes en slot van de dissel en wachten.
Nog even Steffie der laatste instructies geven oh en daar kwam Ellis ; heb je nog plek ?
Ze had een pakketje met dipjes en van die dipstokjes zeg maar mini soepstengels en nog wat lekkers maar dat weet ik niet want ik heb het in de caravan gezet.
Altijd lief , bedankt nog hè Ellis hahahha.
Oké 12 uur daar is Fred ! Jeeeeeee de kano op het dak, even douche en omkleden, poepen en piesen ! En ik zeg gas, op naar Italië .........
Zoals trouwe blog lezers weten doen wij eerst een bakkie hetzij in Gouda of nu in ons geval bij Hendrik Ido Ambacht. Mmmm lekker zo'n vakantie bak.
Vol goede moed richting Tilburg mwa mwa mwa mwaaaaaaa.
Op de radio klonk file hier en file daar pfffff nee hè daar hadden we echt geen zin in, helaas tegen de tijd dat we Tilburg voorbij waren begon het te remmen en kwam de melding om Eindhoven te vermijden ivm een omgevallen vrachtwagen en het ging nog tot 17:00 duren .
Nou sjiesen sie mieg maar toot, daar stonden we knooppunt Batadorp was veranderd van een knoop naar èèn grote klit !
Na dat we een half uur stil gestaan hadden hebben we er maar een feestje van gemaakt en bij feest hoort muziek en tompouces ! Hahahah wij heerlijk een bakkie ingeschonken en een tompouce gegeten .
Oké plan B wat gaan we doen terug naar huis neeeeee in de file staan neeeee, we gaan gewoon een andere route . Bij Leenderheide zijn we richting Maastricht gegaan, en dan via N wegen naar Roermond (of al places) en via Habbekuttenveen richting Mönchengladbach .
Nou dat was nog te doen maar pas na ongeveer 4,5 uur waren we eindelijk op de 61 de weg die we tot Oostenrijk gaan volgen .
Een dikke vette streep door mijn rekening dus . Terwijl ik dit schrijf is het 20:40 en rijden we net onder (of boven dat weet ik nl niet maar hierover zal ik jullie deze week nog wel vertellen duh ) Heidelberg .
Het is nu rustig, ik heb net 3 uur gestuurd en Fred heeft z'n ogen dicht gedaan, of dat nu was om te slapen of omdat hij niet durft te kijken als ik rijd dat mogen jullie zelf bepalen. We gaan nog even door voordat we een slaapplaats gaan zoeken er zijn campings zat dus moet lukken straks.
Ik ga zo een broodje gebakken ei met spek pakken en nog maar een bakkie inschenken want eten en drinken moet je blijven doen hè .
Oh ja en die Yuri .......die mag nie ......erg jammer voor het team NL.
Nou Auf wieder schnitzel

Nou As en Fred nog een klein stukkie... en tot zo xx