Ja ja de bergen in zicht !

13 augustus 2016

Gisteravond zijn Fred en ik een beetje dom geweest, maar dat is achteraf altijd makkelijk praten.
Wij hadden geen plan waar we heen zouden rijden of waar we zouden gaan slapen. Gezien de vertraging die we in Nederland gehad hadden besloten we om nog maar een tijdje door te rijden....... Fred heeft lekker even geslapen en alles ging goed.
We besloten om bij Pforzheim een camping te zoeken, oké even de navigatie vragen . En ja hoor er was er èèn dichtbij hahahaha .

Dan ga je dus het donker in weggetje in paadje op, totdat wij besloten "sodemieter op " daar gaan we niet heen zo steil en donker. Ondertussen werd het toch gewoon 22:00 uur en waren we het zat . Nou na enige tijd gaf Truus aan 'hier links af en u heeft uw bestemming bereikt' . Joehoe dachten we .....oké het pad naar de receptie was zo smal dat er nog geen reethaar tussen de caravan en de coniferen kon ! Maar goed we waren er .......dachten we.
Nou einde pad stond een afgevreten beton paaltje en er was helemaal geen camping!
Je voelt hem al aankomen hè grrrr&€?/)%?\}]}> en nog een vloekje er achteraan zeg maar.

Mijn Fred kan nu meedoen met 'Achteruit racen met caravan ' van André van Duin je weet wel met die Dafjes !
Nou ik help jullie uit de droom van oh dat redden ze wel, nou oké we hebben het wel gered maar niet voordat we de caravan met de hand achteruit het pad hadden afgeduwd, en ja we hebben er om gelachen hahahaha.
Goed de caravan stond weer op de weg, Fred haalt de auto om hem weer aan te koppelen, op dat moment stopt er een auto en stapt er een dame uit . Ze kijkt wat naar ons, zegt haar vrienden gedag en loopt achter ons paleis langs om vervolgens aan ons te vragen;
Kannekiku ergens mee van dienst zijn ? Loopt op ons af geeft een hand en zegt ; ik ben Jeanette en kom van België maar woon hier  ( nou veeg me op ). Ik zeg nee dank u we zijn net met ons paleis door uwen tuinke gereden ! Oh ge zeit daar in gegaan ??
Eh ja, maar we zijn er weer uit . Oh ge zoek een camping ? Eh ja en volgens Google is doe hier ......... Nee dan moet u hier terug bla bla bla en de rest weet ik niet meer.

Wij zijn daar maar weggereden en zijn twee dorpjes verder op bij een school gaan slapen, ons bed hadden we immer bij ons! . Een beetje dom dus hahahaha.
Terwijl ik nu schrijf staan we alleen uur stil (stapvoets )voor de Fernpas een beetje jammer dat wel want we gingen in vergelijk met gisteren best goed.
Nou ik schrijf straks nog even verder als we Italië bereikt hebben , nu gaat m'n hart tekeer want ja dat doet Tirol nu eenmaal met me .

Zoveel mooie herinneringen van vakantie's met de hele familie, vrienden maar vooral mijn ouders ! Pa en Ma ik denk aan jullie als ik die bergen zie dikke kus xx

Nee maar, we zijn zonder file de Brennerpas over !
Het is prachtig weer en de file's hebben we hopelijk achter ons , terwijl ik schrijf kijk ik neer op Matrei . Mijn moeders lievelingsplaats waarom weet ik niet .....hahahha nee het is betoverend mooi het ligt tussen de grote jongens tussen Italië en Oostenrijk.
We hebben net even heerlijker broodje met Guido's ballen genuttigd op een picknick bankje langs de Inn. Echt heerlijk en ook zo mooi, verder hebben we even de plaatselijke Spar van hun drank voorraad afgeholpen. Niet dat ze dat niet hebben in Italië maar er zijn zo van die drankjes die ze alleen in Tirol verkopen zoals Gurkenthaler , Obstler en Rum Kirsch . En ja ook daar werden we geconfronteerd met een vluchteling die een krant wilde verkopen, best raar zo midden in dit mooie landschap hahahaha. Geen krant gekocht trouwens .
We moeten nog een kleine 2 uur , dat gaat zeker lukken we zijn toean een heerlijke douche en een kouwe klets .
Voor vandaag weer genoeg denk ik zo want straks gaan we ons paleisje neerzetten en uitrusten .
Morgen staat er een ritje Verona op de planning want dan komt ons Prinsesje met haar vervelende pestventje .
Dus ik zeg ciao

1. Jannie Ras:
    13 augustus 2016
    Geweldig deze vakantie nog even en dan uitrusten
  2. Cathy:
    13 augustus 2016
    Hahahah geweldig..heerlijk he zo n avontuur..xxx