Dag 2 retour Nederland

26 augustus 2017 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Om 06:50 stonden we klaar bij de poort....die pas om 07:15 open ging.
Maar je kan er maar alvast staan toch .
Nog even de rust inademen en kijken  naar de opkomende zon boven het vulkaan landschap rond de Puy de Dome.
Daar gingen  we weer, koffie had Annie al gezet nu nog even een broodje scoren en de weg op.
We stonden bij een zeer luxe bakker/patisserie  en konden niet vinden wat we wilden maar geen nood ze hebben meer bakkers als inwoners in Frankrijk. Dus aan de overkant was er nog een. Joyce keek een beetje beteuterd want wat had zij daar gezien.......
Merengue! Hele grote merengue, ja die laat je niet aan he voorbij gaan. Dus Joyce heeft daar zo'n dikke roze merengue gekocht.
Ook hebben we nog even getankt we blijven Hollanders hè, in de dorpjes is het goedkoper dan op de Peage hahahaha .
Het was best rustig op de weg, wel vakantie gangers en wat lokale.  Maar geen vrachtverkeer oid.
Toch schoot het niet op het duurde en duurde we zijn div keren gestopt. Plaspauze, tanken of de benen strekken. Ook ga je zitten snacken en snaaien alles wat te eten is gaat op uit pure verveling hahahah.
 Het was erg warm en ja naar huis rijden is eigenlijk altijd saai toch.
Behalve dan dat ik ons moppie weer kan knuffelen, en Joyce kijkt uit naar haar broer.....hajaja nee haar papa. Ach nee hoor we hebben dat vervelende pest ventje echt wel gemist!
Het is toch anders als je altijd met een groepje op vakantie gaat en dan nu met z'n 5en.
Je hebt wel minder stemmen dus sneller een keuze gemaakt .

Uiteindelijk kregen we nog wat file, een uitgebrande Audi TT hield ons op. En Brussel zat ook niet mee uiteindelijk zijn we om half 9 thuis gekomen. Ja alles uitladen en de ramen open want het is hier ook lekker warm.

Wat een reis, misschien toch maar anders plannen volgend jaar

Goed aan alles komt een eind zo ook aan deze vakantie en daarmee ook aan mijn blog!
Ik heb het met veel plezier gedaan zoals altijd al moest ik nu soms s'avonds in bed schrijven gewoon omdat het niet mee valt in het zonnetje.
Jullie bedankt voor de reactie's!
Tot de volgende keer

1. Ellis:
    Welkom thuis
  2. Lida of voor Annette je - zus:
    27 augustus 2017
    Fijn om weer thuis te zijn en toch jammer dat het voorbij is, een bekend gevoel. Bedankt voor het mogen meebeleven en ja, hopelijk volgend jaar weer!
  3. Annette:
    27 augustus 2017
    Voorbij deze heerlijke vakantie. het was gezellig en relaxed, mooi weer en van alles wel of niet te doen. Op naar de vilgende vakantie :) As bedankt voor je dagelijkse verslag! Knap om dat vaak nog zo laat te doen, mijn ogen konden meestal maar een blz lezen volhouden haha. Laters xx