Klaar voor de start

11 augustus 2016 - Berkel en Rodenrijs, Nederland

Zo alles is klaar gepakt en gezakt , caravan gewogen (viel niet mee dat ding is zo onhandig om op te pakken hahaha) kogeldruk gemeten, alles oké !

Guido's ballen gemaakt zie foto, gelijk retezalf ingepakt daar er een pot sambal badjak in zit en daar krijgen we Zaterdag last van hahaha.

Vanochtend nog een licht training gedaan, anders zit ik te lang stil voor m'n hamstring, dat was toch wel weer even lekker. Daarna boodschappen gehaald om vervolgens thuis de boel in te pakken .
We rijden saampjes maar terug rijdt Steffie weer mee met nog een tas die ze zondag in het vliegtuig mee neemt. Dus we hebben netjes geladen, morgen de koelbox op de achterbank das lekker voor ons eten en hebben we dat gewicht niet in de caravan.

Ons bedje is opgemaakt en ik heb er even op proef gelegen, heerlijk . Nee vanavond slaap ik nog gewoon in m'n bed hoor ........

Van kamp Levico kreeg ik nog een telefoontje van Petula, ze kijken naar ons uit en het is mooi weer . Altijd leuk om te horen dat ze je missen ( ja zeg nou zelf zonder mij is er toch geen lol te beleven, oké ze vermaken zich wel maar toch hahaha)
Mijn ouders waren nog even op de koffie vanavond want ja als al je schaapjes weg zijn is het stil !

Fred heeft vandaag geprobeerd voor te werken dus laten we hopen dat hij morgen niet al te veel werk heeft.
Verder heb ik nog wat attributen ingepakt voor wat gezelligheid op de camping,maar daarover lezen jullie wel als we er aan toe zijn .

Morgen gaan we de route over Venlo, Koblenz, Mannheim, Stuttgart, Ulm, Memmingen, Fusen, Innsbruck,  Brennerpas, Trentino, Levico .
Klinkt simpel, het is 1100 km en we kijken hoe ver we morgen komen dan slapen we ergens en doen zaterdag het restje .
Dus het avontuur gaat morgen beginnen, ik hoop dat er veel te schrijven valt, dan hebben we ook veel meegemaakt .

Nu slapen morgen verse broodjes en Olympische 'Anna' tompouce's halen en dan kunnen we echt weg .
Toedeloe

1. Annette:
    11 augustus 2016
    Een hele goeie reis alvast en tot snel xx
  2. Kitty:
    12 augustus 2016
    Rij voorzichtig , een goede reis xxx
  3. Lida of voor Annette je - zus:
    12 augustus 2016
    Als ik dit lees zijn jullie al op weg. Rij voorzichtig, kijk goed uit en hou alles heel. Al deze raad zullen je ouders ook al wel gegeven hebben. Veel mensen zijn op pad dus die moeten ook maar scherp blijven.
    Wij gaan zo op weg naar Monschau in de Eiffel, hopende dat het daar droog is en niet miezert zoals hier in Drenthe, maar dat ligt niet op jullie route. Dus van ons hebben jullie onderweg geen last!
  4. Cathy:
    16 augustus 2016