Relax

14 augustus 2016 - Levico Terme, Italië

Vanochtend vroeg begonnen om ons paleisje neer te zetten, dwz voortent, uitbouw en luifel eraan. Altijd best even werk maar wij ervaren kampeerders waren best snel klaar.
Ja al die toestanden die ik er zelf bij verzin die vragen tijd hè . Lampje hier, plastic daar, een kastje de keuken al met al een heel gedoe maar het is nu allemaal in orde .
We kunnen nu genieten, thuis heb ik in gedachte al 10 keer alles gedaan. Ook de dingen die ik gekocht heb of gemaakt wil je gebruiken want ik heb een gouden regel niet gebruikt dan gaat het volgend jaar niet meer mee !

Het is toch altijd weer afwachten waar en hoe je komt te staan . Oké de camping kenden we wel maar de plaatsen niet . Ik moet zeggen top hoor een ruime plek met een kraan en sanitair vlakbij .

Morgen zal ik wat foto's maken van onze plek en tent het is de moeite waard, de plek is prachtig en deze dag was het ook erg mooi weer.
Ik ben zelf niet meegegaan om Steffie en Berend op te halen uit Verona, omdat ik me niet helemaal top voel en al genoeg in de auto gezeten heb afgelopen twee dagen.
Dus toen de andere weg waren heb ik nog even de puntjes op de i gezet en tevreden even heerlijk een tukkie gedaan in de zon .

We hadden Stef beloofd dat we uit eten zouden gaan dus we hebben op de camping bijzet restaurant gegeten . Lekker makkelijk goed te eten en dichtbij.
Morgen gaan Joyce en ik proberen een rondje hard te lopen even kijken hoe het met mij gaat .
Daarna staat boodschappen doen op het programma, ook altijd leuk lekker in de winkel rondstruinen en kijken of er nog wat nieuws te scoren valt .
Vandaag niet zo'n lang verhaal, ik zal het morgen goed maken, vandaag ben ik blij dat we allemaal weer bij elkaar zijn en dat de vakantie echt kan beginnen.

Nu ga ik lekker slapen en zeg tot morgen !

1. Jannie Ras:
    15 augustus 2016