Een mooie maandag

15 augustus 2016

Mooie maandag
Een heerlijke dag vandaag , we zijn begonnen met sporten, joggen en fietsen, mijn been wil nog niet helemaal maar goed het is niet anders.
We hebben lekker ontbeten onder de luifel, want de zo'n staat hoog aan de hemel, verder hebben we besloten om een rustige dag te houden .
We hebben ook de boodschappen binnen voor twee dagen uit wel drie winkels, we hadden net de Lidll gehad en gingen aan de overkant en andere supermarkt naar binnen. Net nadat we drie dingen in ons karretje hadden gedaan kwam de groenteman naar mij toe en vroeg of ik Engels kon verstaan ?. Dus ik ; yes alleen geen gefrommel in m'n koekietrommel .

Hij zei met handgebaar erbij dat 'deze winkel sluit in 3 minuten !? Eh wat doe Joe see ?
Eh jongens verspreiden de winkel gaat binnen 3 minuten dicht . We waren erg verbaast , snel hebben we nog wat in het karretje gelegd en zijn toen maar weggegaan .
Goed hè van mij, normaal had ik gelijk m'n karretje tussen de meloenen geparkeerd en gezegd toedeledokie dan ga ik nu wel weg .

Voor vanavond hebben we bbq gepland staan, lekker klooien met een vuurtje en sausjes, je kent het wel.
Straks op het gemak een beetje voorbereiden, lekker salade maken en het vlees marineren.
Ik heb vanmorgen nog wat foto's gemaakt van ons plekje die zal ik ook even plaatsen.

Nu zitten we lekker te niksen met een bak koffie en een likeurtje erbij . Annet en Berend zijn aan het badmintonnen de shuttle is al twee keer zoek geweest in de boom of op een caravan.
Vannacht werd onze stilt en slaap wreed verstoort door twee kinderen die uit het niets begonnen te schreeuwen en zelfs buiten liepen . We waren gelijk wakker ook een mooi moment om maar even naar toilet te gaan . Wat er nu precies aan de hand was weten we niet maar gelukkig was het snel weer rustig.
Intussen valt Marcel even weg en zit de rest te lezen, ik ga zo maar eens de boel een beetje wakker houden waarmee weet ik nog niet.

Straks gaan we even kijken of er morgen een markt is ergens in de buurt, als ik mij herinner is er èèn in Trento . Dat is dan gelijk wel een grote, niet dat we echt iets nodig hebben maar je weet nooit . Misschien een visje voor op de bbq of kruiden ohof sokken . Je weet je komt altijd met onzin thuis als je naar zo'n markt gaat.

Verder is alles goed geregeld hier, schoon sanitair n de douches zijn warm dat is wel eens anders geweest hier .
Als ik zo zin heb ga ik even de overbuurvrouw irriteren .......
Het zijn Italianen die geen woord tegen ons zeggen , geen goede morgen of avond echt niks dus .
Zoonlief is te lui dat hij beweegt, en gaat met een badjas aan naar de douche alsof hij een wellness centrum gaat bezoeken hahahah .
Maar even op moeders terug te komen, ze is een nogal flinke Moeke in een grasgroen badpak. We denken dat ze dit aanheeft om op haar twee in een kooi meegebracht Agapornissen (Agaporno vind ik een raar woord hahahaha) te lijken !
Verder constateerde Joyce dat ze zo lui is dat ze met ontbijt niet haar stoel aanschuift maar de tafel naar zich toe trekt, met als gevolg dat haar man moet opstaan om achter zijn broodje aan te gaan ! .
En vanochtend was het echt erg, wij heerlijk aan onze broodjes gaat 'vrouw holle' in haar veel te korte piama jurkje precies tegenover ons zitten bellen ! Ja nu denk je dus :Ja As mag dat niet .......tuurlijk mag dat alleen als zij vervolgens een scène uit de film 'Basic instinct ' gaat zitten nadoen .........ieuw echt zo vervelend en smerig om te zien !
Dus ja ik ga haar straks even pesten met mijn App vol vogel geluiden en kijken of haar vogeltjes een beetje gek worden hahahahah.

Fred komt de tijd door met het bevestigen van ons dart boord, normaal hebben we een standaard ervoor, maar er staat hier een prachtige boom die we kunnen gebruiken . Ik ben benieuwd .

Nou jullie zijn weer een beetje op de hoogte van onze dag, morgen meer
Ciao

1. Jannie Ras:
    15 augustus 2016
    Ha Ha heerlijk om dit te lezen kijk er naar uit iedere dag gr xxx
  2. Cathy:
    16 augustus 2016
    Leuk om te lezen As..xxxx
  3. Cathy:
    16 augustus 2016
    Gezellig zo met zn allen..t ziet er mooi uit! Groetjes daar xxx