regen?
23 juli 2015 - Chambon-sur-Lac, Frankrijk
Gisteren gingen we naar het 'meer' ....Na een uur niet meer !
Donkere wolken pakte zich samen boven de bergen en onze camping .
Gerommel en gestommel en een heftig regen barste los .Even is dat aangenaam maar toen het na een paar uur nog niet droog werd dachten we ; oh ja zo vervelend is het als je regen op je vakantie hebt !
We hebben in onze voortent ruimte gemaakt zodat we lekker binnen konden zitten . Dat is met eten wel zo fijn daar het anders zo snel afkoelt en dat is zonde . Joyce was in jubel stemming want ze had gewonnen met kaarten. We spelen 1000de echt leuk en iedereen kan meedoen.
Het nadeel van regen is dat de drankvoorraad zo hardt gaat hahahah , na het avondeten hebben we even met mn ouders via Facetime contact gehad , altijd leuk om zo even je ouders weer te zien .
We zijn de avond in gegaan met koffie een neut en nog maar een potje 1000de , en verrekt Joyce pakte de stapel en won met een potje van 535 punten .
Je snapt ze is blij naar bed gegaan en wij bleven verbaasd achter met onze flessen troost!
Vandaag hebben we boodschappen gedaan en een nieuwe poging om aan het meer te gaan zitten.
Nou het is heerlijk, Annet maakt stokbrood met sardines of haring in tomatensaus ,Fred schenkt een rosé en ik geniet !
Morgen komt het einde van de vakantie in zicht ,dan gaan we afbreken .
De planning is zaterdag vroeg te gaan rijden richting Nederland.
Of we op een camping overnachten of in een hotel dat zien we zaterdag wel .
Nu nog even heerlijk genieten !
Donkere wolken pakte zich samen boven de bergen en onze camping .
Gerommel en gestommel en een heftig regen barste los .Even is dat aangenaam maar toen het na een paar uur nog niet droog werd dachten we ; oh ja zo vervelend is het als je regen op je vakantie hebt !
We hebben in onze voortent ruimte gemaakt zodat we lekker binnen konden zitten . Dat is met eten wel zo fijn daar het anders zo snel afkoelt en dat is zonde . Joyce was in jubel stemming want ze had gewonnen met kaarten. We spelen 1000de echt leuk en iedereen kan meedoen.
Het nadeel van regen is dat de drankvoorraad zo hardt gaat hahahah , na het avondeten hebben we even met mn ouders via Facetime contact gehad , altijd leuk om zo even je ouders weer te zien .
We zijn de avond in gegaan met koffie een neut en nog maar een potje 1000de , en verrekt Joyce pakte de stapel en won met een potje van 535 punten .
Je snapt ze is blij naar bed gegaan en wij bleven verbaasd achter met onze flessen troost!
Vandaag hebben we boodschappen gedaan en een nieuwe poging om aan het meer te gaan zitten.
Nou het is heerlijk, Annet maakt stokbrood met sardines of haring in tomatensaus ,Fred schenkt een rosé en ik geniet !
Morgen komt het einde van de vakantie in zicht ,dan gaan we afbreken .
De planning is zaterdag vroeg te gaan rijden richting Nederland.
Of we op een camping overnachten of in een hotel dat zien we zaterdag wel .
Nu nog even heerlijk genieten !
Foto’s
2 Reacties
-
Lida:24 juli 2015Na regen komt altijd weer zonneschijn, maar het duurt soms wat langer dan je wilt. Een voordeel is dat alles opfrist en je elkaar nog weer beter leert kennen als je met z'n allen een dagje op elkaars lip zit. Geniet nog maar even van jullie vakantie, niet stressen bij het inpakken en een goede terugreis. Ik wil niet vervelend doen maar hoorde iets over blokkades op de Franse wegen. Hopelijk is dat zaterdag weer van de baan.
-
Kitty:24 juli 2015Goede terugreis en hopelijke blijven jullie die franse boeren de baas, anders wordt het een lange terugreis, succes en rij voorzichtig.
