Kamp Levico

10 augustus 2016 - Levico Terme, Italië

ik weet niet of jullie de reactie van andere ook kunnen lezen, voor de zekerheid zet ik even Annet haar verhaal voor jullie hier onder.

Annette Bes:
10 augustus 2016
Hallo allemaal, tis alweer woensdag vandaag dus duurt niet lang meer. Astrid is nu ook lekker bezig om de caravan vakantie klaar te maken. Berend heeft zn was gedaan en kan ook de koffer weer pakken. Het enige handige aan dat ze later komen is dat ze vergeten spullen kunnen mee nemen, voor de rest het aftellen.....
Gisteravond na te hebben ge-bbq-t ging het regenen. Gelukkig waren we klaar met eten en hadden alles wat droog moest blijven op tijd binnen. Ff een bakkie kofie gezet en wachten op Laura en Rene die op de borrel kwamen. Wat slap geouwehoerd over vorige jaren, vroeger en hoe kan het ook anders... voetbal. Laura is groot voetbal fan van Ajax, traint de jeugd bij haar cluppie in Zaandam en ook haar 2 kinderen doen veel aan voetbal.
Vannacht heeft het hard geregent en geonweerd. De onweer was volgens Justin niet ver weg, toch leuk dat ie dat ook nog even mee pakt deze vakantie. Alles is gelukkig droog gebleven.
Vanochtend nog even boodschappen gedaan en Joyce heeft hard gelopen. Het weer is weer opgeknapt en dus kunnen we gesmeerd en wel de Panarotta op om te kijken hoe m'n knie en andere lichaamsdelen in het kamp het houden. Hopelijk vanavond gewoon weer droog, buiten zitten op de camping is veel leuker.
Groetjes van ons alle.

Zelf heb ik weinig enerverends mee gemaakt, masseur geweest en het dakluik gerepareerd het inpakken kan beginnen. Dus ik zeg morgen meer ............

Ciao As

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lida of voor Annette je - zus:
    11 augustus 2016
    Hoi allemaal.
    Het verslag van Annette stond gisteren bij de reacties, dus meteen even gelezen, maar ik heb er niet meteen op gereageerd ( lui hè). Te "druk" met volgen olympische spelen en vrijwilligerswerk.
    Kregen wij hier ook maar zo'n onweersbui en daarna weer mooi weer. Je zou depri worden van al die zomertegenvallers ( zon en medailles zijn gemiste elementen voor een blij gevoel). Astrid en andere nakomers zullen nu wel helemaal staan te trappelen om te vertrekken. Ik hoor net dat het op 10 augustus de koudste nacht was sinds 23 jaar!