ze zijn weg

25 augustus 2018 - L'Estartit, Spanje

Timon en Pumba zijn weg.

Het is zaterdag dus wisseldag op de meeste campings. Ja ook bij ons en tot onze vreugde zijn ze weg..........Timon, Pumba, moeder en de rest ze zijn weg.

Ja met de nodige kabaal dat dan weer wel.

Gister hebben we een dagje niks gedaan ze voorspelden regen en hadden bedacht als het wat koeler is dan kunnen we een mooi plaatsje gaan bezoeken.

Fred wilde eerst nog even gaan fietsen dus we hebben rustig ontbeten. Gaande de ochtend kwam onze kopere jongen toch weer hoog aan de hemel te staan.......

Dan toch maar naar het strand, stoelen op de kar koelbox mee zwemtassen en hop daar gingen we.

De camping is aardig leeg aan het raken hier en daar nog een paar oudjes die hier tot einde seizoen staan.

Er stond weer een stevige wind, dit keer vanuit zee. De jongens waren gelijk van slag want hoe moesten zij nu de parasol neerzetten??

Wat wel leuk was aan die wind waren de grote golven die op het strand beukte. Geweldig om in te zwenken al was het wel wat frisser als van de week.

Na een heerlijke duik heeft Fred een bakkie koffie  gehaald en hebben we languit in onze stoelen van zitten genieten.

De dag was uiteindelijk toch nog erg warm geworden en om 17:00 zijn we weer richting de camping gegaan.

We zijn in de avond gaan eten net buiten de camping, een beetje kantine achtig aandoende tent, maar volgens zegge geweldig eten.

Het was geen aanrader kan ik je zeggen, mosselen in tomaten saus (zonde van de mosselen) iets wat vis moest zijn maar veel te hard gebakken.

Jammer van de avond, terug op de camping hebben we het zelf maar even gezellig gemaakt met een drankje.

Het was flink afgekoeld en de wind was ook weer strek aanwezig. Je kon merken dat het weekend werd want de Spanjolen zijn weer volop aanwezig, er zijn er een aantal die op de camping een vaste plaats hebben.

Zoals je ziet een rustig dagje, morgen meer want vandaag bezoeken we een haventje verscholen tussen de bergen.

Hasta la Vista

1. Lida of voor Annette je - zus:
    25 augustus 2018
    Je mist ze meteen, die luidruchtige campinggasten......
    Hebben jullie een bolderkar voor de grote volksverhuizing naar het strand?
  2. Annette:
    25 augustus 2018
    Ja een bolderkar voor alle stoelen, voetenbankjes en parasols. En een steekeagentje voor de koelbox. Bolderkar gaat al heel wat jaartjes mee. Hadden we al toen Berend en Steffie nog maar net konden zitten.