Inpakken

31 augustus 2023 - Sanguinet, Frankrijk

Allereerst bedankt voor jullie medeleven!Het is fijn om even een lief/meselevend woordje van andere mensen te krijgen.

Vandaag als jullie dit lezen zijn wij de boel aan t inpakken, tja als je 3 weken op dezelfde plek staat met de nodige comfort, dan is de boel niet zomaar weg.
We hebben er de tijd voor, vrijdag rijden we in 2 dagen naar huis. Naar de familie van Fred en naar ons moppie .
We hebben vandaag niet heel veel gedaan, dit ook omdat we gister erg veel gelopen hadden.
We hebben er hoor gekozen niet bij de caravan te blijven piekeren.
We zijn de auto van Marcel gaan ophalen, en ik wilde graag naar de oester banken en de restaurants die er zitten bezoeken. We hadden nog geen koffie op en ik had nog niks gegeten, we waren allemaal een echt van slag. Eerst maar even ergens koffie drinken, bij een boulangerie gestopt en koffie met iets erbij. Heerlijk verse gebakjes met vers fruit.
Toen we ze op hadden keek ik Joyce aan en vroeg welke ga jij zo nog nemen? Hahahaha ik denk zo'n soes!
Zo gezegd zo gedaan we besloten om gewoon omdat het kan nog een rondje koffie met te nemen, heerlijk.
Bij de oesterbanken was het verdacht rustig.

Dat was een tegenvaller, de tentjes gingen pas om 19 uur in de avond open. En ja we liepen er al een beetje afwezig rond, dus zijn we maar weggegaan.
We hebben toen nog een dorpje bezocht met een drukke straat vol winkeltjes,  winkeltjes met zooi en kleding.
Aan het eind was een soort pier waarvandaan je naar de andere kant keek, richting
Acachon de plaats waar we eerder waren, die decadente stad waar je niet in badkleding door de straten mocht.
We hebben er ook gegeten, ik toch nog mijn portie oesters!
En vandaag hebben we een potterie bezocht die er aan de buitenkant zo leuk uitzag. Ze hadden er van alle soorten potten en schalen.
Ik heb een streng stenen pepers gekocht voor in de keuken. Sommige dingen hebben ze thuis ook bij de intratuin ofzo.
De laatste boodschappen gedaan voor het avondeten en gelijk voor de terugreis.
Mmmmm gelijk maar even een taartje voor bij de koffie dan maar. Met gele room en verse aardbeien!
De dag eindigde bij de caravan, ieder z'n gedachte.
Mijn zus bij haar dochter die is voor 6 weken met haar lief een vere reis aan t maken, vannacht geland in het vere San Fransisco.
Wij bij thuis, en bij wat er komen gaat.

1. Lida of voor Annette je - zus:
    31 augustus 2023
    Dit lijkt heel erg op een dagje "troost-eten", af en toe heb je dat gewoon nodig.
    Bedankt Astrid voor alle gezellige dagverslagen en voor jullie een rustige, niet te warme en drukke terugreis gewenst. Thuis moeten jullie wel heel erg de knop omzetten, sterkte voor de dagen die komen gaan.
  2. Nancy:
    31 augustus 2023
    Wij hopen dat u een veilige reis naar huis zult hebben. Er liggen droevige dagen in het verschiet, blijf sterk en verzamel de familie voor kracht
  3. Petula Stolk:
    31 augustus 2023
    Ja, het zit er bijna op! De natte bende inruimen en hopelijk vanavond nog even lekker eten en terugkijken op een fijne vakantie met een lach en soms een traan.
    Het was heerlijk reisgenoten, en ook ik heb om “ ons” eigen blog gelachen zus! Nog 2 daagjes rijden, met vast weer een verrassende overnachting! Au revoir mes amis! 😘
  4. Kitty:
    31 augustus 2023
    Triest, dat lees je in je verhaal, veel sterkte en een goede terugreis.
  5. Roos:
    1 september 2023
    Bedankt voor je leuke berichte van de vakantie, ik moeste wel vaak lachen, zo leuk geschreven,ik wens jullie een stressvrije reis naar huis. 🍀 en lieve groetjes aan alle .Roos 😘