28 aug

29 augustus 2022 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Vandaag een kort bericht, dit omdat wij de hele dag op onze luie reet gezeten hebben!

Oke we zijn naar t strand gelopen, en af en toe naar het water. Maar dat waren de activiteiten wel zo'n beetje.

De zee die overigens kraak helder was dus je kon de vissen zo bij je benen zien, blijft een leuk gezicht.

Ook was er weer is zo'n grote kwal aangespoeld, als je ze zo ziet liggen zijn ze best groot en mooi. Moet er niet aan denken dat je er door gestoken wordt!

Je merkt dat het einde van de vakantie periode nadert (of d) . Wat wel steeds opvalt is dat er heel veel zware mensen zijn, deze tarten dan het noodlot door op zo'n goedkoop strandstoeltje te gaan zitten, of op een flamingo proberen te kruipen. Ik oordeel niet want soms is er een rede dat mensen zo zwaar zijn, maar het viel ons gewoon op.

En dan die Franse met hun elektronische sigaretten pffff hele schappen met smaakjes en luchtjes hebben ze bij de supermarkt. Het lijkt me maat niks de hele dag dat ding in je handen, nog groter als een mobieltje. Van die grote rookwolken blazen ze uit.

Vanmiddag hebben we nog wel een missie, ik moet gympies kopen, want morgen gaan we Canyoningen!

Daar heb ik zo'n zin in, alleen heb ik geen schoenen bij me. Steffie zou zeggen: mam schoenen kun je nooit genoeg hebben! Dus dat hahahha

We hebben toen in de avond van de nood een deugd gemaakt en zijn naar het dorp gewandeld (dus toch actief) en hebben daar een paar prachtige legergroene gympen gekocht. En de deugd was dat we gelijk maar ergens zijn gaan eten. Ook daar merkte je dat de druk eraf is, we hadden dan ook snel een plekje.

Voldaan maar echt doodmoe (ik) zijn we terug gewandeld de temperatuur was niet echt omlaag dus 28gr haalde we wel. Er moest dit keer niemand poepen dus we konden in 1 ruk naar de camping hahajaa.

Ik ben gelijk naar m'n bedje gegaan nou ja gewoon onder de luifel natuurlijk, gister was het te doen. Toen heb ik lekker in de caravan geslapen, dan kon ik Fred nog is een knal verkopen omdat hij de hele camping wakker sneurkte hahahaha.

Zoals gezegd een kort bericht morgen een spannende dag !

1. Roos:
    Roos
    29 augustus 2022
    Ook als je de hele dag op je luie reed heb gezeten heb toch nog veel beleef ,bedoelde jij met die knal dat 💨lieve groetjes Roos 😘
  2. Lida of voor Annette je - zus:
    29 augustus 2022
    En dan niet eens een foto van de nieuwe groene gympen!? Dat had toch best gekund? En niet alleen hele zware mensen zakken door hun stoel...hé Marcel?