27 aug

28 augustus 2022 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Vandaag gaat Joyce weer terug, erg jamer ik vind het altijd fijn als de kinderen er zijn.

We hebben lekker langzaam aan gedaan vandaag, het weer is er prima voor. De meiden zijn nog even naar de supermarkt gegaan om ook voor Joyce wat te eten te halen. Ze moest voor 4 uur inchecken en zou om 6 uur vliegen.

Ze hebben gezamenlijk haar tentje opgeruimd en alles weer weggestopt want ze gaat alleen met handbagage vliegen. De mannen hadden voor vanmiddag een Whiskey stokerij bezoek gepland.

Die is hier 15 min vandaan, dus leuk om even mee te pikken.

Ter afsluiting van Joyce haar vakantie hebben we nog een drankje gedaan, samen hebben we een Lillett met ijs op, onze favoriet. 1tje maar want er moest nog auto gereden worden door Marcel en Annet.

Tijdens dit samenzijn zei Marcel oeps godver en keek naar zijn stoel..... er was 1 poot doormidden die zelfde al waar hij toen doorheen zakte, weer lol dus.

Gelukkig kon hij Joyce haar stoel gaan gebruiken voor de rest van de vakantie.

Oke kus, knuffel en daar ging ze!

Fred en ik bleven op de camping achter, ik dacht laat ik is onze stoelen nakijken...... dat was niet voor niets!

In 1 van mijn stoelpoten zat ook een beginnend scheurtje! Maar we hadden precies de goede poot nog over van Marcel z'n stoel. Wij even klussen en de goed poot onder mijn stoel gezet.

En ja ik kon het niet laten, de kapotte poot weer bij Marcel onder zijn stoel gezet en allemaal afgezaagd boven de breuk! Hahahha hij had nu een kleuter stoeltje (zie foto). Deze gewoon weer neergezet met zijn handdoekje netjes erop.

Toen ze terug kwamen hebben we smakelijke gelachen want het is een grappig gezicht zo'n klein stoeltje ertussen.

Gelukkig hadden we nu idd Joyce haat stoel.

Terwijl wij lekker aan t luieren waren was er een man van de camping alles lege plekken en paden aan het aanharken. Hij maakte grote bergen dennennaalden zodat deze opgehaald konden worden, netjes en veilig. Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om mezelf èèn met de natuur te maken en me in zo'n berg te verstoppen hahahha. Altijd leuk

De mannen kwamen terug van hun uitstapje, ze waren niet erg enthousiast, De man sprak alleen Frans en deed ook geen moeite iets uit te leggen. Ze hebben wel wat gezien maar niet erg interessant zeg maar. Ze brouwden er ook bier, daar hadden ze wat van meegenomen dat was alles.

Jammer dat het zo ging, als je net het enthousiasme van die Azijn jongens gehad had.

Ah daar kwam onze Duits buurman weer met 4 emmers afwas! Ja niet 1 keer op een dag maar wel 3 keer. Hij zit samen met zijn vrouw in een Tabbert caravan aan een met porselein gedekte tafel met hoge water en wijnglazen. Ze kookt volledige maaltijden dat zien we aan de pannen hahaha wat een werk elke keer. Maar goed ieder zijn ding he.

Wij hebben in de avond lekker stokbrood met kaasjes enz gegeten, dat was voldoende. We hebben nog een kaartje gelegd en zijn daarna lekker gaan slapen, het was wat koeler als gisternacht dus dat was fijn.

Morgen maar weer eens naar het strand!

1. Dagmar:
    28 augustus 2022
    hahaha die stoel! Misschien een nieuwe uitvinding? Fijn dat Joyce lekker bij jullie is geweest!
  2. Roos:
    Roos
    28 augustus 2022

met die stoel lachen ,en leuk die foto van die dennennaalden gelukkig heb je geen allergieèn .groetjes Roos 😘