26 Aug

26 augustus 2022 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Een rustdag, nou dat is het deels wel geweest, het weer was prima

Na ontbijt hebben we even een was gedraaid, schoon beddengoed en handdoeken altijd lekker.

Ze hebben een wasserij op de camping met hele grote machines, deze doen ook het zeep middel er gelijk in. Das makkelijk, Annet en ik waren onderweg er naar toe helaas heeft Annet nu wat ik de eerste dagen had........ poep dunne poep, dus bij elke toilet gelegenheid moesten we een stop maken!

Jammer want het verpest je vakantie zo.

Goed de was draaide en hebben het ook nog 10 min in de droger gedaan.

Omdat we besloten hadden naar het strand te gaan,kon ik een lijntje spannen onder de luifel daar hing het lekker fris gewassen te drogen.

Fred heeft weer een rondje op z'n fiets gedaan, het was iets leuker als eerder deze week.

Met de hele zooi op naar het strand, er was redelijk wat wind en hier en daar een wolkje dus goed uit te houden. Eerst een duik voordat we gingen zitten, zalig terwijl ik dit schrijf zou ik er wel in willen liggen.

Onze geheime bierdrinktruck lukte ook Vandaag weer, geen controle gehad dus dat was oke.

Tegen de middag was het echt bewolkt, niet dat we daar iets van gezien hebben want we lagen allemaal te slapen hahahaha.

Tegen 6 uur zijn we naar de camping gegaan, om ons gereed te maken voor de avond.

We hadden een restaurant besproken om 20:00 uur.

Niet zo'n vreetschuur maar een echt restaurant, culinair zeg maar. We hebben weer zitten smullen van alles wat we besteld hadden, tonijn, inktvis, mosselen, Iberico varkensvlees, crème Catalane en koffie

We zaten dan ook goed vol zeg maar, behalve Annet die moest zuinig aan doen want haar buik zei nee!

Je ziet een rustdag, morgen gaat Joyce weer naar huis, jammer maar wel leuk dat ze er was. Altijd gezellig 1 van de Kids erbij.

Nu gaan we slapen moe maar voldaan zeg maar.

Morgen een nieuwe dag

1. Lida of voor Annette je - zus:
    27 augustus 2022
    Ach zusje, misschien teveel zout water ingeslikt bij het snorkelen? Of een verkeerd stukje vis gegeten?
    Joyce heeft weer een mooie vakantieweek achter de rug, daar kijk je met plezier op terug. Goeie reis!